Hanjing ke tak hanjing???

Meh aku nk lepas tension jap. Ader jugak malaun yang bengap lagi lembab tk reti nak buat keje senang?! Nak key in no akaun pun tk reti! badigol sangat! Aku dah rugi 3 minggu tau! Cibai betul. Kalau customer aku lari macam mana?? Angin betul aku! Nak marah badigol ni tk dpt, lagi la aku angin! Orang mcm ni pun leh jadi bos? leh ader duit dlm akauan 200k??? Lagi mau buat e-commerce transaction? alamat lingkup la, benda senang pun tk leh nak buat ni lagi nak manage hundreds n thousands of transaction???

Ni harapkan China plak tk buat dajal kt aku.. Kalau tidak mampusla aku nak membayar duit customer. Lagi mau kena tunggu 3-4 hari brg sampai. Kalau la aku ader banyak duit just terbang jer ke sana n main tunjuk2 pastu bayar cash angkut brg blk sini, senang cerita!!!!!! Bila la nak kaya!

Comments

Popular posts from this blog

It is what it is

death note